Wanita bunuh suami selepas dipaksa tidur dengan 100 lelaki

Wanita bunuh suami selepas dipaksa tidur dengan 100 lelaki

Wanita bunuh suami selepas dipaksa tidur dengan 100 lelaki.

Seorang wanita telah dijatuhi hukuman penjara seumur hidup kerana membunuh suaminya selepas dipaksa tidur dengan 100 lelaki, lapor Daily Star.

Suspek yang berusia 49 tahun itu berkata dia telah didera sepanjang perkahwinannya selama 30 tahun bersama dengan suaminya yang juga merupakan seorang paderi pembaptis berusia 50 tahun.

Menurut The Oklahoma, suspek yang tinggal di Oklahoma itu telah dijatuhi hukuman penjara seumur hidup pada hari Rabu lalu dengan kemungkinan parol apabila dia berada pada usia di pertengahan 80-an.

“Saya terdesak,” dia dilaporkan memberitahu mahkamah pada hari Selasa lalu.

“Saya mahu bebas daripada dia dan saya tidak tahu cara lain” katanya lagi.

Wanita bunuh suami selepas dipaksa tidur dengan 100 lelaki

Meskipun mendapat tuntutan dari suspek, Hakim Daerah Pontotoc County iaitu Steve Kessinger masih mengekalkan keputusan yang dibuat pada 22 Mac 2021 dan menyifatkan pembunuh adalah berdarah dingin.

“Sebarang penyesalan yang dirasakan suspek atas perbuatan itu adalah baru,” katanya.

Menurut pendakwa raya, dia membenarkan kekasih barunya itu yang merupakan tertuduh dan berusia 27 tahun itu untuk masuk ke rumahnya pada awal pagi ketika mangsa sedang tidur.

“Suspek memberikan pistol mangsa dan sekotak peluru kepada tertuduh,” kata afidavit itu.

“Suspek dan kekasihnya itu bersetuju dengan anggaran masa dan lelaki itu akan datang ke kediaman suspek untuk membunuh mangsa.

“Suspek meninggalkan pintu belakang tidak berkunci supaya lelaki tersebut boleh masuk ke kediaman itu.”

Justeru, suspek mengaku bersalah atas pembunuhan tahap pertama pada April lalu tetapi berbuat demikian tanpa perjanjian pengakuan.

Peguam bela ristie Joi Miskel dilaporkan meminta empat tahun penjara dengan alasan bahawa dia bukan bahaya kepada masyarakat.

Anak perempuan pasangan itu pula telah menyokong ibunya, dan memberitahu NBC News bahawa ayahnya itu menganiaya dia dan adik-beradiknya.

Suspek berkata, mangsa akan menghentak kepala kanak-kanak itu bersama-sama, mengangkat mereka dengan menarik rambut, memaksa mereka berjaga sepanjang malam untuk mengemas dan kemudian mengetuk segala-galanya semasa mereka bekerja.

“Ibu saya menghabiskan tiga dekad hidupnya dikurung dan dikawal,” katanya anak perempuan suspek.

“Dia telah memberitahu saya lebih daripada sekali bahawa dia lebih suka kehidupannya sekarang daripada kehidupan yang dia jalani sejak 1991 dan saya percaya dia,” katanya lagi.

Suspek juga dilaporkan telah memberi keterangan bahawa dia tinggal bersama suaminya disebabkan dia takut suaminya akan membunuhnya, ibu bapanya, dan dirinya sendiri dalam pembunuhan bunuh diri.

Portillo, yang menuntut hukuman penjara seumur hidup tanpa parol, mengekalkan pada perbicaraan bahawa suspek mempunyai “pilihan” selain daripada membunuh.

“Dia mempunyai pilihan,” katanya.

“Dia memilih keputusan yang paling teruk,” ulasnya lagi.

Ejen Khas Justin Brown, dari Biro Penyiasatan Negeri Oklahoma pula menyuarakan ketidakpastian mereka jika seks itu dipaksa dan memberi keterangan dengan berkata, “saya tidak 100 peratus pasti tentang perkara itu.”

Baca Lagi:

Cleaner Airport terkejut besar jumpa dompet tercicir berisi cek bernilai lebih RM10juta

Selepas kecoh maki hamun, Diva AA terkena sihir, ini keadaan dirinya amat mengejutkan orang ramai

Kehadiran kapal layar bernilai RM200 juta di Perlis menjadi tanda tanya

CATEGORIES