Kak KM selamba buat depan anak-anak macam tu

Kak KM selamba buat depan anak-anak macam tu

Kak KM selamba buat depan anak-anak macam tu. Setiap hantaran di media s0sial Liana Rosli ataupun lebih dikenali sebagai Kak KM seringkali mencetuskan kontr0versi dan pelbagai reaksi netizen.Dalam video tersebut, kelihatan Kak KM berjogek dengan cara menunjukkan aksi yang kurang disenangi oleh netizen.

Bukan itu saja, video tersebut dilakukan dihadapan anak perempuannya dan aksi tarian Kak KM disambut oleh anaknya itu.Sebut sahaja nama Kak KM atau Liana Rosli, pasti ramai mengenai anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri yang sering mencetuskan kontr0versi.

Kak KM selamba buat depan anak-anak macam tu

Baru-baru ini, hangat diperkatakan mengenai satu perk0ngsian dimuat naik menerusi akaun @sweetdaraselangornafie di TikT0knya, memaparkan anak gadis usahawan itu sedang menyanyikan sebuah lagu bersama ahli keluarga yang lain.Bagaimanapun, penampilan gadis itu yang menggayakan gaun berwarna putih yang mendedahkan bahagian dadanya menimbulkan rasa kurang senang netizen.Meskipun ada yang mengec4m, ada segelintir netizen memuji bentuk badan anak perempuan Kak KM itu yang sememangnya menjadi idaman ramai gadis-gadis.

Kak KM selamba buat depan anak-anak macam tu

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by lianarosli (@lianarosli_official)

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi dari netizen. Rata-ratanya mengec4m dengan tarian yang ditunjukkan oleh Kak KM.Malah ada juga yang menyatakan bahawa kedua-dua Kak KM dan anaknya itu melakukan tarian yang tidak sen0noh.Dalam pada itu, selain kecaman dari netizen, masih ramai lagi yang mendoakan agar Kak KM diberikan hidayah dan petunjuk oleh tuhan.

Baca Lagi:
Dah 3 bulan kahwin langsung tak disentuh suami, mertua asyik suruh teman dia tidur, akhirnya ini yang jadi..
Suami sangat alim, solat tak pernah tinggal langsung, isteri dedah sisi gelap selepas jumpa rambut palsu dalam almari
Remaja 16 tahun dakwa dirogol polis dalam Ibu Pejabat Polis Daerah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *