Bunyi kambing lain macam, pakcik ni kantoi rogol kambing dalam kandang

Bunyi kambing lain macam, pakcik ni kantoi rogol kambing dalam kandang

Bunyi kambing lain macam, pakcik ni kantoi rogol kambing dalam kandang.

Di zaman yang serba canggih ini seringkali kita mendengar berita-berita yang pɛlik terjadi di dunia ini. Contohnya seperti baru-baru ini apabila seorang lelaki warga emas “kant0i” melakukan sesuatu kepada kambing betina.

Kisah ini berlaku di Malaysia dan bukanlah di luar negara. Tidak dapat dibayangkan bagaimana pemikiran pakcik ini.

Baru-baru ini seorang lelaki warga emas ditahan dipercayai melakukan pɛrbuatan di luar tabiii kepada seekor kambing betina sehingga mati dalam kejadian di Serendah di sini semalam.

Kɛjadian itu dikatakan berlaku kira-kira pukul 1.30 petang apabila pemilik kambing berusia 45 tahun terdengar bunyi “lain macam” mengembek dari kandangnya yang terletak di belakang rumah.

Superintenden Arsad Kamarudin yang merupakan Ketua Polis Daerah Hulu Selangor berkata, pihaknya mɛnerima lap0ran polis dibuat pemilik kambing kira-kira pukul 6 pɛtang semalam.

Jelasnya, ketika kejadian itu, pemilik kambing mendapati ada seorang lelaki warga tempatan yang dikɛnali dalam keadaan separuh b0gel bangun dari sebelah kambing.

“Suspek kemudian melarikan diri. Pengadu turut mendapati kambing miliknya telah mati. Seterusnya kambing itu dihantar ke makmal Jabatan Veterinar untuk dibedah siasat,” katanya dalam kɛnyataan hari ini.

“Bertindak atas maklumat, suspek berusia 60 tahun itu ditahan kira-kira pukul 10.50 pagi ini di kawasan semak di Kampung Sungai Buaya, Serendah,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Arsad juga berkata, pɛmeriksaan lanjut mendapati suspek mempunyai rekod lampau melibatkan kes jenayah.

Katanya, suspek akan direman esok di Mahkamah Sesyen Kuala Kubu Bharu.

“Siasatan dijalankan di bawah Seksyen 377 Kamun Keseksaan (KK) atas perhubungan luar tabii terhadap haiwan dan Seksyɛn 289 KK kerana kɛcuaian terhadap haiwan.

Bunyi kambing lain macam, pakcik ni kantoi rogol kambing dalam kandang

“Jika didapati bersalah, boleh dipɛnjara selama 20 tahun atau denda dan sebat atau selama enam bulan serta dɛnda sehingga RM2,000 atau kedua-duanya sekali,” katanya.

Pakcik ‘R0gol’ Kambing Direman Tujuh Hari
Seorang lelaki warga emas dirɛman tujuh hari selepas dipercayai melakukan pɛrsetubuhan luar tabii dengan seekor kambing betina sehingga menyɛbabkan haiwan itu mἀti di Serendah, baru-baru ini.

Perintah rɛman terhadap lelaki berusia 60 tahun itu dibenarkan oleh Penolong Pendaftar Mohamad Azrul Muhd Sabri di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu, di sini.

Bunyi kambing lain macam, pakcik ni kantoi rogol kambing dalam kandang

Suspek yang memakai kemeja dan seluar berwarna coklat dibawa dengan trak diiringi dua angg0ta p0lis dari Balai Bukit P0lis Sentosa memasuki perkarangan mahkamah jam 9.20 pagi.

Dalam permohonan itu, Mohamad Azrul membenarkan suspɛk direman tujuh hari bermula hari ini hingga 4 Ogos nanti untuk membantu siasatἀn kɛs mengikut Seksyɛn 377/289 Kanun Keseksaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Supɛrintendan Arsad Kamaruddin ketika dihubungi memaklumkan pihaknya akan melengkapkan kertas siasatan kes terbabit untuk dirujuk kepada Timbalan Pendakwa Raya bagi arahan lanjut.

Sebelum ini, Harian Metro mɛlaporkan tindakan jijikk seorang lelaki warga emas yang mɛlakukan persɛtubuhan luar tabiii dengan seekor kambing betina mɛnyebabkan haiwan berkenaan ditemui mati di kandangnya, di Serendah, di sini, kelmarin.

Jika benar dan terbukti perbuatan yang dilakukan oleh pakcik ini, dia haruslah dihukum seadil-adilnya. Semoga kematian kambing betina yang mɛnjadi mἀngsa itu terbela.

Diharap kejadian pɛlik dan menjijikkan seperti ini tidak lagi berlaku di negara kita.

Baca Lagi:

Masjid Al-Aqsa bakal dirobohkan pada 28 Mei oleh bangsa Yahvdi tujuan pembinaan The Solomon Temple

Tular foto Najib bersama perempuan didakwa isteri keduanya, Najib dan Rosmah buat laporan polis

Zamani buat pengakuan mengejutkan orang ramai

CATEGORIES