Wanita menangis kunyah makanan banyak kali tak lumat, ingatkan daging rupanya kain buruk

Wanita menangis kunyah makanan banyak kali tak lumat, ingatkan daging rupanya kain buruk

Wanita menangis kunyah makanan banyak kali tak lumat, ingatkan daging rupanya kain buruk. Baru-baru ini roti canai telah disenaraikan di tempat kedua dari 100 ‘street food’ paling sedap di dunia menerusi kajian yang dijalankan Taste Atlas. Hal ini bukan sesuatu yang menghairankan kerana roti canai sememangnya mempunyai banyak penggemar setia.

Baru ini tular mengenai seorang wanita yang memesan roti canai namun bertukar menjadi pengalaman yang tragis hingga boleh membuatkan sesiapa pun jadi trauma!

Dalam perkongsikannya wanita ini kelihatan hairan apabila roti canai yang dimakannya tidak atau hancur meskipun sudah dikunyah berkali-kali.

Wanita menangis kunyah makanan banyak kali tak lumat, ingatkan daging rupanya kain buruk

“Ingatkan daging, rupanya mop!”

Perkongsian @yonabi di Tiktok menunjukkan wanita itu menangis selepas menyedari roti canai yang dimakan tidak lumat apabila dikunyah berkali-kali.

Alangkah terkejutnya dia ketika menarik ‘sesuatu’ yang disangka daging, rupanya tali mop.

“Kunyah tak lumat rupanya tali mop, menangis member”

Wanita menangis kunyah makanan banyak kali tak lumat, ingatkan daging rupanya kain buruk

Di ruangan komen, rata-rata netizern turut simpati dan jijik dengan roti canai yang dimakan wanita berkenaan. Malah, beberapa diantara mereka turut berkongikan pengalaman mereka berdepan dengan keadaan yang lebih kurang sama.

“Dalam roti canai saya pernah ada bulu, tak nak tahu bulu apa…”

“Pernah kena, kunyah2 keras rupanya kuku ibu jari kaki, kuku tu letak dalam bingkai gambar dekat pejabat.

Wanita menangis kunyah makanan banyak kali tak lumat, ingatkan daging rupanya kain buruk

“Saya hampir nak makan mee goreng ada ulat sampah yang masih hidup”

“Pernah minum air teh o ais ada baby lipas, tapi dah separuh minum baru perasan, terus bagitahu mamak, boleh pula dia cakap lipas jatuh dari atas, saya je yang tak perasan.

Wanita menangis kunyah makanan banyak kali tak lumat, ingatkan daging rupanya kain buruk

Apa-apapun, dinasihatkan agar sentiasa tengok kebersihan di premis makanan sebelum mahu memesan atau makan di situ bagi mengelakkan kejadian seperti ini.

VIDEO:

Baca Lagi:
Lelaki ‘kebal’ kelar leher sendiri, tarik usus perut macam tiada perasaan
Akta Pemansuhan Hukuman Mati Mandatori 2023 mula berkuat kuasa
Viral sembelih lembu korban yang mati tercekik, pendakwah tampil jelaskan hukum makan lembu korban yang telah mati
CATEGORIES