[VIDEO] Seram…Wanita dakwa dirasuk roh Tangmo Nida

1503047 e1646451744550

[VIDEO] Seram…Wanita dakwa dirasuk roh Tangmo Nida. Rakaman video seorang wanita menangis sambil meminta tolong didakwa dirasuk roh mendiang Tangmo Nida menjadi tular di aplikasi TikTok.

Menerusi akaun Rawangtan, video berdurasi seminit itu memaparkan seorang wanita meraung sambil memberikan petunjuk lokasi mayat Tangmo.

Video itu dimuat naik di aplikasi berkenaan sehari sebelum penemuan mayat aktres berusia 38 tahun itu pada Sabtu lalu.

@rawangtang หญิงชาวศรีสะเกษอ้างวิญญาณแตงโมนิดาเข้าสิงบอกว่าผมอยู่ใต้สะพาน #แตงโมนิดา #สะพานพระราม7#กู้ภัยเร่งช่วยชีวิต ♬ เสียงต้นฉบับ – ระ-หว่าง-ทาง

Dalam klip berkenaan, wanita berkenaan yang tidak dapat dipastikan identiti itu memberitahu dia sudah lemas dan kesejukan di bawah jambatan.

“Tolong saya sejuk. Saya dah tak larat. Saya ada di jambatan. Saya lemas dalam air. Betul-betul saya sejuk!

“Sesiapa sahaja tolong saya. Mereka tangkap saya dan tenggelamkan saya. Mereka tak bagi saya naik atas. Saya dah mati.Tolong saya, saya dah tak larat. Emak dan ayah tolong, Phi Baht (nama seseorang yang tak dikenali).

“Phi Baht duduk dekat bot sahaja, tak tolong saya pun. Phi Baht tak nampak ke? Kenapa bodoh? Kenapa tak buat apa-apa? Tak cari saya pun,” kata wanita yang dirasuk itu.

Video dirasuk roh Tangmo itu menerima lebih 12 juta tontonan dan hampir 800,000 tanda suka.

[VIDEO] Seram...Wanita dakwa dirasuk roh Tangmo Nida

Untuk rekod, mayat Tangmo Nida dijumpai oleh pasukan penyelamat tempatan selepas tiga hari hilang dipercayai lemas.

Mayatnya ditemui terapung di sungai sekitar 300 meter dari Pibulsongkram Pier, Nonthaburi, Bangkok, kira-kira 1 kilometer dari lokasinya terjatuh.

Pegawai bahagian Forensik Hospital Umum Polis, Kol Pol Naphat Natthasumon mengesahkan kematian Tangmo akibat lemas kerana terdapat lumpur pada bahagian paru-paru.

Dalam perkembangan lain, pihak polis sedang menyiasat lima individu yang turut berada di dalam bot sama yang dinaiki Tangmo.

Baca Lagi:

Pramugari terselamat jatuh dari ketinggian 33,000 kaki tanpa payung terjun, cipta rekod dunia

Lelaki kahwini pasangan kembar tiga serentak selepas ‘dilamar’

Doktor paling sempoi, minta ubat batuk sekali dapat bunga cengkih

Leave a Reply

Your email address will not be published.