Tular video lori tersangkut di kabel, jadi perhatian orang ramai

73c1b087 5abd 4009 ad08 85d000b7b790 e1655181534169

Tular video lori tersangkut di kabel, jadi perhatian orang ramai.

Terkadang ada beberapa perkara yang terjadi adalah sesuatu yang sukar diramal. Orang kata manusia hanya merancang, tapi Tuhan yang menentukan. Apa yang penting, bila di jalan raya, keselamatan mestilah menjadi keutamaan.

Namun begitu, baru-baru ini satu perkongsian beberapa foto papar keadaan lori tersangkut di wayar kabel telah mencuri perhatian ramai. Melihatkan keadaan lori itu memang agak aneh. Dah bagaimana pula sampai tersangkut atas wayar kabel itu?

Ini yang menjadi persoalan ramai mengenai perkongsian tersebut. Berikut adalah video hasil gabungan beberapa foto papar lori tersangkut di wayar kabel ini yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna Tiktok dengan nama akaun mhtowingmyotowing ini:

@mhtowingmyotowingโ™ฌ suara asli – ๐Ÿ‡ฎ๐Ÿ‡ฉ๐Œ๐š๐ณ๐ฌ๐ž๐ก๐ก ๐„๐ฏ๐š๐ง๐Ÿฆ

Agak-agak korang macam manalah lori ini boleh berada di tempat tinggi macam ini? Atau mungkin juga gambar-gambar ini adalah suntingan semata-mata?

Apa-apa pun perkongsian lori tersangkut di kabel ini telah membuatkan ramai tertanya-tanya dengan lebih 600 ribu tontonan dan 24 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

โ€œAda turbo lah lori dia sebab tu boleh sangkut elektrik tuโ€ฆ.โ€

Tular video lori tersangkut di kabel, jadi perhatian orang ramai

โ€œNi sudin punya kerja niโ€ฆKetuk spanar dekat engine kat ekzos..Tu yang terbang naik atas wayarโ€

Tular video lori tersangkut di kabel, jadi perhatian orang ramai

โ€œRasanya diturunkan melalui pesawat terbang menggunakan payung terjun tapi tersasarโ€

Tular video lori tersangkut di kabel, jadi perhatian orang ramai

โ€œTak putus wayar elektrik tu..Lori kan berat..Macam tak logikkanโ€

Tular video lori tersangkut di kabel, jadi perhatian orang ramai

Baca Lagi:

Selepas tanya soalan โ€˜siapa lagi fikir akan mati di usia muda?โ€™ TikTokers ditemui meninggal dunia

Makan ikan belacak dua alam, ini penjelasan Mufti

Dah jadi macam โ€˜tiger showโ€™, aksi tayang dan tepuk punggung 4 usahawan produk dikecam netizen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *