“Siapalah yang pedajal kucing aku ni?”..

9ecfcdcc 4d55 4903 a983 3b8ae79dae25

“Siapalah yang pedajal kucing aku ni?”..

Suka hati sahaja. Kalau kucing jalanan lain cerita, ini kucing bertuan pun ada yang nak kacau.

Seperti yang berlaku terhadap kucing seorang lelaki bernama Azlannuddin Azaman, meluahkan rasa kesaI kerana ada ‘tangan2 nakal’ yang tergamak ‘mendajaI’ kesemua kucing peliharaannya.

Sapelah yang dajaI kucing aku ni

Manalah tidak naik angin, muka kucingnya semua habis dilukis kening dengan menggunakan dakwat berwarna hitam. Jadi, tak pasal-pasal semua kucingnya semua dah berkening.

Screenshot 2020 03 15 at 9.28.34 PM

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

Serba salah betul nak gelak

Bagi netizen pula, nak gelak kesian tapi memang geli hati bila tengok kucing berkening bak Kim Kardashian. Bagaimana pun, rata-ratanya geram jugak dengan tindakan pihak yang tidak bertanggungjawab yang melukis kening pada wajah kucing lelaki itu.

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

"Siapalah yang pedajal kucing aku ni?"..

Haaa! Baik mengaku siapa yang lukis kening kucing ni?!!?

Baca Lagi:

Kisah ‘sedih’ di sebalik wang pengeluaran khas KWSP, tak semua orang boleh keluarkan RM10,000…

Dibuang kerja selepas buat aduan Jabatan Buruh kerana gaji berbeza dengan bangsa lain, akhirnya dapat habuan sebanyak RM5000

Tendang perut pengawal keselamatan, polis berpangkat koperal ditahan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *