Siap bagi bukti, Fynn Jamal akhirnya dedah perangai sebenar Mizz Nina dan ibu kandung Musa, Athira

Siap bagi bukti, Fynn Jamal akhirnya dedah perangai sebenar Mizz Nina dan ibu kandung Musa, Athira

Siap bagi bukti, Fynn Jamal akhirnya dedah perangai sebenar Mizz Nina dan ibu kandung Musa, Athira. Masih hangat diperkatakan di media sosial mengenai kemelut yang berlaku antara vokalis kumpulan Hujan, Noh Salleh, bekas isteri Mizz Nina dan ibu kandung Musa, Athira.

Sebelum ini, Athira ada mendakwa yang kenyataan dikeluarkan Noh bercanggah dan sama sekali tidak betul dan perkara itu telah menarik perhatian penyanyi, Fynn Jamal yang ada dari awal hingga ke akhir proses pengambilan Musa sebelum dia lahir sebagai dan jadi anak angkat buat Noh dan Nina.

Terbaru! Menerusi hlive, Fynn menceritakan perjalanan proses kedua-dua selebriti itu mengambil Musa sebagai anak angkat dengan mendedahkan bahawa sebenarnya Athira sendiri yang memberitahu dia mengambil Musa dari kediaman Mizz Nina sebelum menyerahkannya kepada Noh. Pulak dah!

Siap bagi bukti, Fynn Jamal akhirnya dedah perangai sebenar Mizz Nina dan ibu kandung Musa, Athira

Bukan Noh yang ambil, Athira yang ambil Musa dan pass kepada Noh. Semua ni ada dalam Whatsapp.

Fynn juga berkata yang Noh ada bukti-bukti untuk ditunjuk pada mahkamah termasuklah yang Mizz Nina enggan Musa memanggil Noh bapa.
Bila Noh nak tunjuk bukti, tiba-tiba Nina dah tarik balik kes. So macam mana Noh nak present bukti.

Bukan tu jer, Fynn Jamal juga terkejut apabila Athira mengeluarkan kenyataan yang tidak sama langsung dengan apa yang berlaku sebenarnya.

Fynn juga banyak berbual dengan Mizz Nina daripada Noh dan mengakui tidak mahu masuk campur tentang siapa yang akan menjaga Musa.

Sejujurnya, aku taknak masuk campur siapa yang akan jaga Musa. Sekarang concern aku, sebaiknya dua-dua ni (Noh & Nina) beralah untuk Musa.

Aku marah. Kau takde anak, kau nak anak. Tapi bila Allah bagi kau anak, kenapa kau buat anak kau macam ni? Demi Allah, aku ada fakta, aku ada bukti, aku ada video semua aku ada.

Baca Lagi:
Negara ini paksa askar mereka bekukan sperma sebelum pergi berperang, ini sebabnya
Akhirnya terbongkar kenapa dapur rumah kaum India selalu bersih berseri berbanding dapur rumah orang Melayu
“Kami tiada anak, aku pernah keguguran sebanyak 3 kali, masa aku sakit, suami mengaku tidur banyak kali dengan sepupu aku”
CATEGORIES