Permintaan terakhir anak Mona Fendi pada rakyat Malaysia

Permintaan terakhir anak Mona Fendi pada rakyat Malaysia

Permintaan terakhir anak Mona Fendi pada rakyat Malaysia. Berikutan pendedahan anak tiri kepada arwah Mona Fandey yang dikenali sebagai Man berkongsi cerita tentang ayah dan ibu tirinya baru-baru ini, pelbagai pihak dilihat cuba untuk mencari maklumat peribadinya.

Terbaharu, Man meluahkan rasa kesal atas sikap sesetengah pihak yang tidak menghormati privasi diri dan keluarganya.

‘Saya tak halalkan’

Permintaan terakhir anak Mona Fendi pada rakyat Malaysia

Menerusi temu bual bersama TikToker Dya Mohamad, lelaki itu dengan nada kecewa berkata dia tampil membuka kisah kontroversi itu adalah kerana dia mahu menjelaskan hal sebenar.

Niat saya nak buat ‘live’ sebab nak jelaskan apa yang selama ini orang asyik cakap, orang ‘tanya betul ke itu, betul ke ini?’ Saya cuba jawab dengan cara yang tenang.

Korang nak apa sebenarnya dan nak tahu apa sebenarnya? Ada orang curi tajuk, ada orang curi video. Rasa tak berdosakah yang curi video dan ubah tajuk..macam tak nak tengok saya ini hidup tenang.

Saya cuba betulkan keadaan supaya anda semua tidak berdosa dan saya pun tak memihak kepada mana-mana pihak, saya cerita apa yang saya tahu.

Lebih parah lagi, dia mendakwa ada pihak yang cuba mencari gambar untuk mendedahkan wajahnya.

Ada yang sampai korek nak cari muka saya, nak sangat tengok muka saya kenapa? Ramai kawan-kawan yang mesej saya sebab mereka kenal suara saya. Ada kawan-kawan yang dah kenal saya tetapi masih kawan sehingga sekarang.

Bila dah tahu cukup sekadar tahu dan tak perlu layan saya ini macam saya minta simpati. Tak perlu kesiankan saya cuma nak perkara ini jelas, anda faham apa yang terjadi sudah cukup. Saya yang muncul kenapa nak seru nama adik beradik saya?

Saya tak puas hati ada orang keluarkan muka saya. Orang tak kenal pun kalau saya tak mulakan jadi orang bercerita pun melalui penceritaan saya juga.

Kalau keluarlah gambar saya, saya tak halal siapa yang post atau post yang Dya punya ubah tajuk atau ubah jalan cerita sampailah dia datang berdepan minta maaf.

Dalam pada itu, dia turut bersyukur kerana isteri dan keluarga mentua menerima dirinya walaupun sering dihimpit dengan pelbagai kritikan dan pandangan negatif orang.

Isteri saya terpaksa bekerja kerana saya mengalami ‘anxiety’. Dia menerima saya selepas dia tahu latar belakang saya. Mak mentua saya juga baik dengan saya, dia tak pernah anggap saya orang luar.

Lihat klip video di bawah:

@dyamohamad90 share pada sesiapa yang perlu. dengar. dan faham. kesianlah pada anak2 arwah. nak korek paling cari balik gambar dah kenapa? kami live pon bersebab bukan nak cari publisiti. #korangkorangkejap #tiktokGuru #kisahBenar #kisahSeram #monafendy #jenayahMalaysia ♬ original sound – KakDya – CEO of korang2 kejap!

Lihat apa kata orang ramai:

@Ma’idah: teringat dulu ada anak Mona Fendi call radio era,dia luah kan perasaan dia,1 Malaysia keji dia,sampai kan nk kawin pon family perempuan tolak bila tau

@ogysepol: Allah sedihnya.. dh2 la nk hukum dia.. bkn salah dia pn..kita xduduk dlm kasut dia xrasa apa dia rasa..

@angah8614: apa benda lah diaorng ni… nak Keja mudah je…… hurmmm kecewa betul suara dia sis🥺

@lulu.amani: Allahu,kesiannya dia,berat ujian dia,dr saat dlm perut smpai ke saat ni,bahana dr prbuatan ayahnya yg silap langkah,nauzubillahiminzalik

@Ismi Nur Syuhada: Sedih ya Allah. Bagi la dia hidup bahagia. Positive je. Jangan la korek2 muka family dia ape semua. 🥺

@ahmad_leana0: cukup lah dia menderita..mak ngah. bapak dia dah dihukum sapa diorang nie nk korek keluarga dia…ujian awak.awak kena sabar dan kuat ini hanya dunia.

Baca Lagi:
Perodua bakal perkenal kereta elektrik pertama dikenali sebagai MyEV, ini reka bentuknya
Pengawal keselamatan cerita rahsia kekayaannya, satu badan dipenuhi emas
Kenapa pintu kereta susah nak dibuka kalau tergelam dalam air?, ini 4 cara yang perlu anda buat untuk selamatkan diri
CATEGORIES