Penampakan hantu di bawah bangunan menara KLCC, ‘siap pegang anak’

Penampakan hantu di bawah bangunan menara KLCC, ‘siap pegang anak’

Penampakan hantu di bawah bangunan menara KLCC, ‘siap pegang anak’. Siapa yang boleh sangka akan terserempak dengan kelibat-kelibat misteri di tengah-tengah bandar terutamanya bandar besar seperti Kuala Lumpur.

Bukan nak kata apa, yelah, dengan kesibukan warga kota yang sentiasa keluar mencari rezeki, hantu pun nak keluar juga untuk jalankan ‘kerja’ mereka.

Tapi jangan korang tak tahu. Pada minggu lepas, ada satu kejadian menyeramkan berlaku di ibu kota di mana ada orang yang terserempak dengan kelibat dua misteri berdekatan KLCC.

Kelibat misteri itu dilihat telah mengundang rasa seram di mana satu kelibat berbaju warna merah manakala yang satu lagi berbaju putih. Lebih menakutkan, salah satu kelibat tersebut kelihatan seperti sedang mendukung anak.

Kalau terserempak dengan satu kelibat pun dah cukup menyeramkan, inikan pula dengan dua kelibat. Secara serentak pula tu! Korang yang lemah semangat ni pun boleh pengsan dibuatnya.

Dua kelibat tersebut telah berjaya dirakam dan mendatangkan rasa seram warganet setelah dimuat naik dalam media sosial.

Kelibat-kelibat misteri nak ajak orang ramai tonton filem seram

Setelah diteliti rakaman berkenaan, rupanya dua kelibat misteri itu adalah untuk mengajak orang ramai menonton maraton filem seram bersama mereka sebagai sebahagian daripada #WondaStayStrongChallenge!

Penampakan hantu di bawah bangunan menara KLCC, 'siap pegang anak'

Menariknya untuk maraton ini, korang yang kekal dan tonton filem seram selama 6 jam tanpa tutup mata, tanpa tutup telinga, tanpa tutup muka dan kekal berjaga serta patuhi peraturan contest berpeluang untuk menang sebahagian daripada wang tunai berjumlah RM10,000!

Masa dan tarikh pendaftaran adalah pada pukul 11:30 malam bertarikh 29 Oktober, 2022 (Sabtu) dan tarikh tayangan bermula dari 12:30 malam sehingga 6:00 pagi pada tarikh 30 Oktober, 2022 (Ahad). Tayangan maraton filem seram tersebut akan dilakukan di MBO Atria.

Penampakan hantu di bawah bangunan menara KLCC, 'siap pegang anak'

Selain itu, kalau korang berminat korang juga boleh daftar secara online dengan merujuk cara-cara nak sertai dekat bawah ni:

1. Klik pautan yng disediakan ini untuk mula mendaftar
2. Beritahu kenapa korang nak join #WondaStayStrongChallenge ni
3. Isi nama penuh, no. kad pengenalan, no. telefon dan e-mel korang
4. Masukkan security kod yang disediakan
5. Klik hantar

Cepat daftar sekarang! Penyertaan tutup pada 28 Oktober, 2022. Korang juga diingatkan sekali lagi agar tidak tertidur sepanjang tayangan filem-filem seram tersebut kerana boleh menyebabkan penyertaan korang terbatal.

Penampakan hantu di bawah bangunan menara KLCC, 'siap pegang anak'

Korang rasa korang dah cukup berani ke untuk menang #WondaStayStrongChallenge ni? Kalau rasa takut, korang juga diizinkan untuk bawa seorang lagi peneman tau.

Jadi, seram tak seram korang ni ada beran tak? Kalau ada, jom kita ramai-ramai sahut cabaran #WondaStayStrongChallenge dengan mula mendaftar di sini dan ajak kawan-kawan korang untuk join sekali.

Baca Lagi:
Lebih 40,000 peniaga burger di Malaysia bakal gulung tikar
Ramai yang belum tahu kisah pengakhiran wanita tercantik pada zaman dinasti Firaun 5000 tahun dahulu
Pelanggan minta nasi lemak lauk macam-macam, tapi mahu bayar 50sen je.. Akhirnya ini yang terjadi kepada penjual nasi lemak
CATEGORIES