Lain macam Fathia Latiff muat naik video berkembang, ramai netizen perasan sesuatu..

Lain macam Fathia Latiff muat naik video berkembang, ramai netizen perasan sesuatu..

Lain macam Fathia Latiff muat naik video berkembang, ramai netizen perasan sesuatu… Pelakon, Fathia Latiff memuat naik video dan foto dirinya sedang bercuti di Bali, Indonesia telah mengundang perhatian netizen. Apa pula kali ni?

Menerusi Instagram, pelakon itu dilihat seolah-olah berkemban yang menampakkan bahagian dadanya dan netizen nampak sesuatu yang lain dari lain iaitu ‘tattoo’ di anggota badannya. Biar betul?

Kalau korang tengok ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa kurang senang apabila Fathia muat naik foto berpakaian seperti itu.

Lain macam Fathia Latiff muat naik video berkembang, ramai netizen perasan sesuatu..

Bukan tu jer, ada juga yang menegurnya agar tidak melakukan perkara itu pada malam Nisfu Syaaban yang berlangsung semalam.

Macam nampak tattoo la.

Dah bertatoo pulak eh… haiyaa.

Lain macam Fathia Latiff muat naik video berkembang, ramai netizen perasan sesuatu..

Kalau korang tengok ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa kurang senang apabila Fathia muat naik foto berpakaian seperti itu.

Bukan tu jer, ada juga yang menegurnya agar tidak melakukan perkara itu pada malam Nisfu Syaaban yang berlangsung semalam.

Lain macam Fathia Latiff muat naik video berkembang, ramai netizen perasan sesuatu..

Apapun, kita doakanlah supaya Fathia berubah menjadi yang lebih baik dari sekarang.

Baca Lagi:
Nampak sedap rupanya bukan yang dijangka, pembeli kecewa beli ‘donat palsu’ di pasar malam Bachok
“Otak tak sempat nak panas enjin”- Suami set alarm telefon, isteri kena jawab soalan Matematik untuk matikan
Lebih 100 buah kenderaan kemalangan atas jambatan
CATEGORIES