Bila ditanya akan bertanding di Seremban lawan Anthony Loke (DAP), KJ kunci mulut tak mahu jawab

Bila ditanya akan bertanding di Seremban lawan Anthony Loke (DAP), KJ kunci mulut tak mahu jawab

Bila ditanya akan bertanding di Seremban lawan Anthony Loke (DAP), KJ kunci mulut tak mahu jawab.

Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin kekal “kunci mulut” dan enggan mengulas cadangan untuk bertanding bagi kerusi Seremban pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU-15).

“Oh ‘tak payahlah’ (tak payah lah),” jawabnya ketika ditanya media dalam satu sidang media selepas lawatan kerjanya di Hospital Umum Sarawak (HUS).

Pada Ahad, Khairy mengesahkan beliau akan memberi laluan kepada Timbalan Presiden UMNO Datuk Seri Mohamad Hasan bagi kerusi parlimen Rembau dan beliau akan mengikut barisan parti tetapi menyatakan ia akan menyebabkan beliau tidak mempunyai tempat yang jelas untuk bertanding semasa PRU15 – yang kemudiannya mungkin ada untuk duduk di luar.

Bila ditanya akan bertanding di Seremban lawan Anthony Loke (DAP), KJ kunci mulut tak mahu jawab

Mohamad hasan, yang juga Ketua Umno Bahagian Rembau, berkata beliau mahu bertanding tetapi setakat ini enggan mendedahkan kerusi parlimen mana yang akan ditandinginya pada PRU15.

Berikutan itu, terdapat gesaan daripada Pemuda Umno Seremban agar Khairy, yang telah menjadi ahli parlimen Rembau selama hampir 15 tahun, supaya menganggap kawasan Seremban sebagai alternatif kepada Rembau.

Ahli Parlimen Seremban dan Setiausaha Agung Parti Tindakan Demokratik (DAP) Anthony Loke dalam kenyataannya hari ini menegaskan beliau bersedia untuk menentang Khairy, sekiranya bertanding di kerusi Seremban.

Anthony berkata Khairy merupakan ahli politik yang berkaliber dan akan tetap mempunyai sokongan yang kuat, tidak kira di mana dia bertanding.

Baca Lagi:

Sepasang suami isteri jumpa duit syiling emas tertanam bawah dapur bernilai RM1.3 juta, terus jadi kaya

Aksi jijik lelaki berjaket cium kaki pekerja wanita kantoi dirakam CCTV

Kat Mydin memang barang murah, tapi nak tahu tak, korang boleh dapat harga lagi murah kalau buat benda ni dekat “cashier”

CATEGORIES