Isteri anggota polis separuh bogel ditangkap khalwat dengan anak ketua kampung, siap ada video

Isteri anggota polis separuh bogel ditangkap khalwat dengan anak ketua kampung, siap ada video

Isteri anggota polis separuh bogel ditangkap khalwat dengan anak ketua kampung, siap ada video.

“Luluh hati suami melihat istrinya yang separuh bogel duduk di atas tilam bersama lelaki lain. Pihak polis juga menjumpai kesan air mani di atas tilam dan pada tisu.”

Tular di media sosial hari ini satu video yang memaparkan dua orang lelaki dan wanita ditangkap khalwat oleh suaminya sendiri yang merupakan anggota polis di sebuah hotel 4 bintang.

Kejadian bermula apabila suaminya sendiri mulai mengesyaki isterinya (23 tahun) mempunyai hubungan dengan lelaki lain kerana sering bermain smartphone dan memberi pelbagai alasan ketika suaminya meminta untuk periksa fon isterinya.

Isteri anggota polis separuh bogel ditangkap khalwat dengan anak ketua kampung, siap ada video

Pada hari kejadian, isterinya meminta izin suaminya untuk pulang ke kampung untuk menziarahi keluarganya. Naluri suaminya pada ketika ini sudah menjangkakan sesuatu. Suaminya berpura-pura percaya kata-kata istrinya dan mengizinkannya pergi pulang ke kampung dan mengekorinya dari belakang tanpa disedari.

Si suami mengekori hingga ke sebuah hotel 4 bintang di Palembang, Sumatera Selatan. Dengan beberapa orang anggota Polis yang lain mereka menyerbu bilik hotel yang diinap istrinya dengan seorang lelaki.

Luluh hati suami melihat istrinya yang separuh bogel duduk di atas tilam bersama lelaki lain.

Hasil soal siasat ternyata lelaki tersebut merupakan anak ketua kampung (24 tahun) Kecamatan Muara Sugihan, Kabupaten Banyuasin, Sumatera Selatan.

Pihak polis juga menjumpai kesan air mani di atas tilam dan pada tisu. Rakaman video serta kesan air mani tersebut akan dijadikan sebagai bahan bukti untuk mendakwa kedua pasangan ini di mahkamah.

Suami penat-penat kerja cari duit untuk menafkahi isteri, namun cara penzinaan yang dibalas.

Baca Lagi:

Pekerja Coway dirogol ketika servis penapis udara rumah pelanggan

“Lebih baik bunuh saya” kata Rosmah sejurus dijatuhkan hukuman

Rosmah Mansor berhati syaitan!, Fazley Yaakod dan isteri dedah perbuatan terkutuk buat ramai netizen terkejut!

CATEGORIES