Suami ‘bod0h’ buang isteri dalam hutan sebab menghidap strok

Suami ‘bod0h’ buang isteri dalam hutan sebab menghidap strok

Suami ‘bod0h’ buang isteri dalam hutan sebab menghidap strok.

Hanya kerana tidak mahu menjaga isteri yang diserang strok, seorang suami di Indonesia tergamak meninggalkan wanita berkenaan seorang diri di dalam hutan.

Ditinggalkan 3 hari dalam hutan

Suami 'bod0h' buang isteri dalam hutan sebab menghidap strok

Difahamkan, kejadian berkenaan berlaku di Cikampek, Jawa Barat, Indonesia itu menjadi perbualan hangat netizen selepas dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali sebagai Andree di Facebook.

Siapa yang mengenali wanita ini, sila hubungi keluarganya. Katanya dah 3 hari ditinggalkan di dalam hutan oleh suaminya sendiri.

Hasil maklumat daripada penduduk di sekitar sana, wanita yang ditemui di dalam hutan itu bernama Ikah berusia 50 tahun dan merupakan warga Desa Lewo di Kabupaten Garut, Jawa Barat.

Suami dah tak nak jaga

Suami 'bod0h' buang isteri dalam hutan sebab menghidap strok

Menurut Ketua Kampung Lewa Wetan, Nova Wylian mengesahkan bahawa wanita terbabit pernah menjadi penduduk kampung itu, bagaimanapun dia telah berpindah ke Cianjur bersama suaminya.

Lebih menyedihkan lagi apabila punca wanita berkenaan ditinggalkan di dalam hutan adalah disebabkan suaminya enggan menjaganya lagi selepas diserang strok.

Ujarnya lagi, selepas ditemui, Ikah telah dibawa ke hospital di kawasan Karawang untuk pemeriksaan selanjutnya. Walau bagaimanapun, ahli keluarga wanita terbabit sudah ambil maklum berhubung perkara itu dan telah menjemputnya pulang bersama.

Baca Lagi:

Wanita kongsi cara selesaikan hutang RM20k dalam masa 2 bulan, boleh ikut 3 tip ini

Berpantang maut sebelum ajal, wanita peluk kitab terjatuh dari tingkat 19

Ustaz tahfiz kena pukul munculkan diri buat penjelasan, ini keadaan beliau buat ramai sedih

 

CATEGORIES