Pemain bola sepak tanah air disyaki rogol gadis 18 tahun ditangkap

Pemain bola sepak tanah air disyaki rogol gadis 18 tahun ditangkap

Pemain bola sepak tanah air disyaki rogol gadis 18 tahun ditangkap.

Seorang pemain bola sepak tanah air dicekup selepas disyaki merogol seorang gadis yang juga merupakan rakannya di sebuah rumah di daerah ini, kelmarin.

Lelaki yang berusia 28 tahun itu ditahan semasa dia berada di rumahnya selepas polis menerima laporan daripada mangsa.

Pemangku Ketua Polis Kelantan, Datuk Muhamad Zaki Harun berkata, siasatan awal mendapati, kejadian berlaku kira-kira pukul 12.30 tengah hari semasa gadis berusia 18 tahun itu berada di rumahnya seorang diri.

Pemain bola sepak tanah air disyaki rogol gadis 18 tahun ditangkap

Gambar hiasan

Menurutnya, suspek telah datang ke rumah mangsa yang bekerja sebagai jurujual tudung dan bertindak masuk ke rumah gadis berkenaan ketika dia keluar membuang sampah.

“Pemain bola sepak itu dipercayai telah monolak mangsa dari belakang sebelum mengheretnya ke atas katil di dalam bilik tidur sebelum merogol gadis tersebut.

“Mangsa telah melawan dan menjerit meminta pertolongan namun semua ahli keluarganya tiada di rumah ketika itu,” katanya ketika ditemui pemberita selepas menghadiri Program Cinta Dan Air Mata Peringkat Zon Kelantan dan Terengganu di Pantai Cahaya Bulan Resort di sini hari ini.

Mengulas lanjut, Muhamad Zaki berkata, mangsa telah dihantar ke Hospital Raja Perempuan Zainab II di sini dan pemeriksaan mendapati ada satu kesan koyakan baharu pada kemaluan gadis itu.

Menurutnya, berdasarkan siasatan, mangsa mengenali pemain bola sepak itu dan suspek didakwa pernah menghantar mesej berbaur lucah melalui WhatsApp kepadanya.

“Semakan mendapati, suspek tidak mempunyai sebarang rekod jenayah lampau. Polis telah merampas baju dan seluar yang dipakai suspek semasa kejadian tersebut untuk membantu siasatan,” katanya.

Tambah Muhamad Zaki, suspek kini ditahan reman selama empat hari bermula semalam dan kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Baca lagi: 

Pelanggan kecewa bayar RM20 untuk sup perut berserta tahi buat netizen geli

Pandu secara merbahaya dan melawan arus, pemandu BMW diburu polis

Hujan ikan, penduduk serbu kutip ikan tengah jalan

CATEGORIES