Ramai sedih bila dapat tahu chef ‘Senyum’ Turki alami tumor otak, badan semakin susut

Ramai sedih bila dapat tahu chef ‘Senyum’ Turki alami tumor otak, badan semakin susut

Ramai sedih bila dapat tahu chef ‘Senyum’ Turki alami tumor otak, badan semakin susut.

Selain daripada chef Turki, Nusret Gökçe atau lebih dikenali sebagai ‘Salt Bae’ yang memang terkenal dengan teknik menabur seasoning atas daging dengan gayanya tersendiri, korang mesti kenal dengan chef Burak Özdemir yang selalu senyum sambil pandang kamera ketika masak.

Mesra dikenali dengan nama CZN Burak, chef berusia 27 tahun yang gemar masak hidangan saiz besar ini juga suka berbagi rezeki bersama orang-orang susah termasuklah menolong masyarakat di negara bergolak. Memang pemurah chef ni!

Namun terbaru, ramai peminat global sedih apabila dia dikhabarkan sedang menanggung derita tumor otak. Dalam 2 hari lalu, chef ini telah memuatnaik video di TikToknya @cznburak memperlihatkan dia tengah terbaring atas katil hospital dengan wayar berselirat.

@cznburak Hoşgeldin Davido kardeşim❤️ #cznburak #tiktok ♬ Fall – Davido

Apa yang lebih sebak lagi, berat badan Burak juga sudah semakin susut dan wajahnya benar-benar nampak seperti tidak bermaya. Senyumannya juga kelihatan pudar dalam video tersebut. Di sebalik wajahnya yang selalu ceria, siapa sangka chef Burak menanggung ujian seberat ini.

Dalam perkongsian terbaru, ramai yang semakin risau apabila membaca kapsyen chef ini yang menyatakan andai dirinya sudah tiada lagi di dunia, dia berpesan cukuplah namanya dikenang semula menerusi 1001 video kerja kebajikan dan masakan yang pernah dibuat sebelum ini.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen menitipkan doa agar chef ini segera sembuh dan boleh kembali menceriakan orang ramai. Ada juga netizen yang memberi semangat agar Burak sentiasa kuat dan tabah dalam menghadapi ujian yang menimpanya.

Ramai sedih bila dapat tahu chef ‘Senyum’ Turki alami tumor otak, badan semakin susut

Semoga CZN Burak cepat sembuh dan boleh ceriakan lagi netizen dengan video masaknya!

Baca Lagi:

Penumpang tak puas hati, tiket harga mahal, suka hati jadual semula penerbangan

Kereta terbakar di Genting Highland mengundur menuruni bukit cetus orang ramai panik, nasib baik ada Vellfire

Sesuatu yang ‘Ganjil’ berlaku dalam PAS

CATEGORIES