Hasrat lelaki ingin bernikah dengan janda anak satu berkecai, isteri tunjuk slip gaji baki RM800

Hasrat lelaki ingin bernikah dengan janda anak satu berkecai, isteri tunjuk slip gaji baki RM800

Hasrat lelaki ingin bernikah dengan janda anak satu berkecai, isteri tunjuk slip gaji baki RM800.

Hasrat seorang lelaki untuk ‘memadukan’ isterinya dengan seorang janda anak satu berkecai selepas wanita itu mendedahkan slip gaji lelaki itu kepada bakal madunya.

Menerusi perkongsian di laman Twitter, wanita berkenaan bertindak demikian selepas suaminya menjalinkan hubungan dengan seorang wanita dan kedua-duanya sedang merancang untuk berkahwin.

Hasrat lelaki ingin bernikah dengan janda anak satu berkecai, isteri tunjuk slip gaji baki RM800

Malah katanya, wanita itu juga sudah berani menghubunginya menerusi aplikasi WhatsApp dan meminta izin darinya untuk bermadu.

Hasrat lelaki ingin bernikah dengan janda anak satu berkecai, isteri tunjuk slip gaji baki RM800
Gambar hiasan

Bagaimanapun katanya, tindakan suaminya itu seolah-olah ‘tidak sedar diri’ apabila baki gajinya hanya tinggal RM800 sahaja.

“Aku bawak keluar slip gaji suami aku, dok terang dah kat sana gaji berapa, potong itu ini tinggal RM800.

“Aku bawak keluar pulak geran kereta atas nama aku, surat rumah atas nama aku, motor pun atas nama aku. Suami aku tiada kereta apa pun. Aku cakap agak-agak gaji RM800 dapat apa?,” katanya.

Jelas wanita itu lagi, suaminya juga hanya memberi nafkah hanya untuk ‘lepas tekak’ sekitar RM100 sehingga RM200 sebulan dan kadang-kadang duit itu pun lelaki itu minta semula.

“Sekarang duduk berdua kamu fikirlah baik-baik dahulu nak kawin lagi ke tak mahu, ini kami baru bukak pasal zahir, batin kami,”ujarnya.

Susulan pendedahan itu, wanita tersebut memaklumkan bahawa lelaki telah memohon maaf sambil menangis.

“Baru ada akal, perempuan tu pun duk WhatsApp cakap tak sanggup nak nikah dia tau dia salah mintak maaf,” katanya.

Baca Lagi:

Bekas pengarah SPRM mula buka mulut ketika siasat kes SRC, terima banyak ugutan dan tawaran habuan macam-macam

Menu makanan Najib di penjara didedah bekas banduan

Penggali kubur kongsi pengalaman jenazah hidup balik sebelum dikebumikan, ‘dah 3 kali berlaku’

Leave a Reply

Your email address will not be published.