Haqiem Stopa dianiaya bekas kekasih?, kakak tampil dedah perkara sebenar

Haqiem Stopa dianiaya bekas kekasih?, kakak tampil dedah perkara sebenar

Haqiem Stopa dianiaya bekas kekasih?, kakak tampil dedah perkara sebenar. Seperti diketahui umum, Haqiem Stopa ditahan polis Jumaat lepas kerana disyaki mengugut untuk sebarkan foto serta video tidak senonoh bekas teman wanitanya. Namun harini, dia mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Selayang di sini atas pertuduhan menyimpan kandungan melibatkan wanita berusia 21 tahun itu dalam galeri 2 telefon bimbit milik peribadinya.

Aku tahu kau pun ada salah…tapi perempuan tu punya pasal keburukan kau semua tersebar

Haqiem Stopa dianiaya bekas kekasih?, kakak tampil dedah perkara sebenar

Walau bagaimanapun, kakak kandungnya tampil mempertahankan ‘ikon permotoran’ tersebut tidak bersalah. Sebaliknya, dia mendakwa bekas teman wanita terbabit telah merancang untuk lakukan penganiayaan terhadap Haqiem Stopa. Ujarnya lagi, satu persatu kebenaran pasti akan terbongkar juga.

@ladyspaint86 tunggu kebenaran aku bongkar satu satu sape punya angkara.elok elok org xkacau ko..ko kacau org ko kacau family aku ya.Aku diam aku perati pngai ko.Ko sabar jap😊#ikonpermotoran #mysiblings❤️💜 #Halloween2022 #HadaLaboCantikGlow #EndlessJourney #BioessenceB5 #familylover ♬ Instrument Sholawat Sedih – INDRAGE

@ladyspaint86 Terima kasih pada yg [email protected]_stopa dn terima kasih jugak pda yg merancang dan menganiaya dia.Doa org aniaya ini selalunya makbul.Harap korg brsabar dlu.dia ade je tu,satu je sy mntak tolong kuatkan dia,nasihatkn dia,naikkn semangat dia.ade hikmah di sebalik kejadian.thank u sume pda yg thinking positive for him#ikonpermotoran #haqiemstopa comeback👏#mysiblings❤️💜 #Halloween2022 #HadaLaboCantikGlow #EndlessJourney #BioessenceB5 #familylover ♬ bunyi asal – Lady Paint🫰

Ini teruk sangat dah kau hukum dia, lepas tu beritahu takda kena mengena…apa benda ni dik, kau nak apa sebenarnya?

Tidak berpihak kepada sesiapa, pemilik akaun @ladypaint86 ini dedahkan dirinya sudah tahu semua cerita sebenar. Pun begitu, dia berasa amat terkilan apabila wanita tersebut sanggup ‘menghukum’ adiknya sedemikian rupa. Dalam waktu yang sama, golongan lelaki turut dinasihatkan agar jangan mudah ikut telunjuk sebarang perempuan atas dasar cinta.

@ladyspaint86 Sebabkan kebodohan kau,kau kena cenggini.Aku harap bnda ni jdi iktibar buat sume org.jangan trlalu syang kt pmpuan.bla ko trlalu syang ko akn jdi bangang giler babi faham x😌#ikonpermotoran #mysiblings❤️💜 #Halloween2022 #HadaLaboCantikGlow #EndlessJourney #BioessenceB5 #familylover ♬ bunyi asal – Lady Paint🫰

Kau dah jumpa lelaki lain, tapi kenapa perlu jahanamkan hidup dia..sebab apa tak rujuk dengan orang dulu sebelum buat?

Dalam video berikutnya, kakak Haqiem Stopa turut dedahkan wanita itu sudah mengenali lelaki lain. Bagaimanapun, dia tertanya-tanya apakah motif laporan polis tersebut dibuat selain dipertikai kenapa tak rujuk dengan ahli keluarga terlebih dahulu. Walhal, banyak perkara melibatkan adiknya boleh saja disampaikan kepada mereka sebelum ini.

@ladyspaint86 ko nk ttup silap kau kan.ko tunggu aku bukak sume cter lpas tu nnt ko gali lubang dalam dlam pastu ko ttup ya nyah😉Skang ko bagi aku susah.nnt ko tunggu jap.Aku bgi ko senang😊ko nari dlu puas😃#ikonpermotoran #mysiblings❤️💜 #Halloween2022 #HadaLaboCantikGlow #EndlessJourney #BioessenceB5 #familylover #putar ♬ bunyi asal – Lady Paint🫰

Baca Lagi:
Netizen perasan sesuatu yang tak kena dalam rumah Aishah, penyudahnya netizen pula kena marah
Duit banyak simpan dalam stor, terpaksa panggil sekampung bantu tolong kirakan
Selalu bawa bekal nasi telur rebus, bos pelik perangai staff dia, padahal baru dapat gaji…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *