Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

TERBARUU 10

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh.

Tak dinafikan, masyarakat kita sering memandang serong terhadap individu berusia lanjut untuk mendirikan perkahwinan dengan pasangan yang jauh lebih muda. Jurang perbezaan usia yang besar seringkali dianggap tidak mampu kekal lama, namun siapalah kita untuk menafikan soal jodoh pertemuan yang sudah ditetapkan-Nya.

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

Dulu ayah angkat…tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

Siapa sangka lelaki yang dahulunya pernah dianggap sebagai ayah angkat, kini bertukar status menjadi suami pula. Begitulah kisah dikongsi oleh Amira Hanim, 25 yang telah mencuri perhatian ramai di aplikasi TikTok baru-baru ini. Meskipun suaminya 21 tahun lebih tua, namun dia tidak melihat jarak umur tersebut sebagai penghalang cinta mereka.

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

@mamaadha97 benar lah kata orang..kalau dah jodoh kan..btw suami aku ni ex ayah angkat aku tau..tiber lak rasa sayang..tak salah kan mencuba, tup² dah jadi jodoh aku..😁😁 kalau dah jodoh tak kemana..i love u en.Zaini Ramli. 🥰🥰#fypシ #suamiyangsah #exayahangkat #takfyp #nikah #taipingbandarwarisan❤️ ♬ Bunga Rampai – Zaleha Hamid

Dulu sama tempat kerja…sebabkan sama umur dengan bapa kandung, saya jadikan ayah angkat

Mengulas lanjut awalnya Zaini Ramli, 46 dianggap sebagai ayah angkat ketika bekerja di tempat yang sama sejak tahun lalu. Namun begitu, Amira akui lama-kelamaan mula menaruh hati kepada duda yang kebetulan sama umur dengan bapa kandungnya. Akhirnya, kedua-dua mereka selamat bernikah pada pertengahan Ogos lalu selepas 2 kali lafaz.

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

@mamaadha97 dua kali gak lah lafaz😅..tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar😁😊🥰 ..tok kadi dari start nak mula majlis sampai kesudah dok buat lawak😂😂 aku dok tahan gelak je..😆 #taipingbandarwarisan❤️ #taipingbandarwarisan❤️ #taiping ♬ bunyi asal – mirazaini_adha

Tahniah moga kekal hingga Jannah…paras rupa & jarak umur bukan ukuran, yang penting hati budi

Rata-rata netizen akui faktor seperti paras rupa dan jarak umur bukanlah ukuran, sebaliknya paling penting adalah hati budi. Selain berharap perkahwinan tersebut kekal bahagia hingga ke Jannah, mereka yang tengah single juga berseloroh mungkin jodoh belum lahir lagi.

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

Dulu ayah angkat…Tiber pulak rasa sayang, ‘tup tup’ dah jadi jodoh

Baca Lagi:

Pulau Diego Garcia sudah ditawan oleh orang-orang Malaysia, apa sudah jadi?

Ibu Puteri Balqis bongkar semua kerja jahat bekas suami terhadap anaknya

[Video] Adik jual mangga tepi jalan tertidur dalam longkang ketika hujan lebat, bila ditanya jawapannya buat ramai sebak

Leave a Reply

Your email address will not be published.