Dr Erin cabar dedah gambar bogel miliknya, siap dedah sebab 7 kali cerai

Dr Erin cabar dedah gambar bogel miliknya, siap dedah sebab 7 kali cerai

Dr Erin cabar dedah gambar bogel miliknya, siap dedah sebab 7 kali cerai.

Bekas isteri kepada pendakwah bebas, Dai’ Farhan iaitu Dr. Erin meluahkan rasa bengang apabila dirinya menerima ugutan daripada seorang wanita yang digelar ‘tebuan’ kerana mahu menyebarkan gambar bogelnya.

Bagaimanapun, Dr. Erin tidak gentar dengan ugutan wanita terbabit dan individu berkenaan dipercayai merupakan teman wanita kepada salah seorang bekas suaminya sebelum berkahwin dengan Dai’ Farhan.

Kau cakap ada gambar bogel. Dedahkan jelah!

Dr Erin cabar dedah gambar bogel miliknya, siap dedah sebab 7 kali cerai

Pemilik nama Noorainul Naqim Mohd Radzi menegaskan dirinya tidak teragak-agak mahu mendedahkan banyak lagi nama yang sering memburukkan namanya selama dua tahun kebelakangan ini.

Tambahnya, dia tidak kisah jika orang mahu berkata ‘bukan-bukan’ tentang dirinya.

“Kau cakap ada gambar bogel aku. Tak payah nak ugur-ugut, dedahkan je! Aku pun nak tengok gambar aku tu.

“Fanatik betul kau dengan aku sampai gambar bogel pun ada. Sebab tiada lagi lelaki dapat gambar bogel aku. Korang memang terlalu taksud dengan aku eh?”luahnya.

Dr Erin cabar dedah gambar bogel miliknya, siap dedah sebab 7 kali cerai

Dr. Erin nafi guna ilmu sihir nak pikat lelaki

Selain itu, dia turut menafikan tuduhan mengatakan dirinya menggunakan ilmu sihir bagi memikat lelaki. Jelasnya, jika benar dia menggunakan ilmu ‘syirik’ tersebut, sudah tentu semua pasangannya sebelum ini tunduk, patuh dan dengar katanya.

Dr Erin cabar dedah gambar bogel miliknya, siap dedah sebab 7 kali cerai

“Wahai netizen Malaysia, memang saya kahwin banyak kali tetapi suami pertama dah arwah, jadi saya tak boleh sentuh. Lelaki kedua sebab dia ambil dadah , pukul saya sampai cedera dan tak mahu bekerja.

“Ketiga, saya berpisah dengan dia sebab dia gay. Lepas itu, lelaki kaki betina dan kaki pukul. Kemudiannya, Paan (Dai’ Farhan). Barulah teman lelaki ‘tebuan’ dan lepas itu yang Sabah.”jelasnya di ruangan kapsyen hantaran tersebut.

Dr Erin cabar dedah gambar bogel miliknya, siap dedah sebab 7 kali cerai

Untuk rekod, Erin berkahwin dengan Dai’ Farhan pada November 2019 di Mekah dan mereka kemudiannya bercerai pada April 2020 ketika wanita itu sedang hamil dan alami keguguran ketika usia kandungan baru dua bulan.

Baca Lagi:

Bapa rogol dua anak kandung dijatuhi hukuman penjara selama 428 tahun serta 240 sebatan

Bumi sudah “penat”, malapetaka dasyat akan terjadi jika ini dilepaskan

Kanak-kanak hampir diculik disembunyi dalam telekung di Genting Highland

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *