Datuk Siti Nurhaliza beli rumah pertama di Dubai, siap tayang lagi suasana dalam rumah buat netizen tergamam

Datuk Siti Nurhaliza beli rumah pertama di Dubai, siap tayang lagi suasana dalam rumah buat netizen tergamam

Datuk Siti Nurhaliza beli rumah pertama di Dubai, siap tayang lagi suasana dalam rumah buat netizen tergamam. Penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza tampil berkongsi momen dan suasana ketika berada di kediaman pertamanya di Dubai, semalam.

Menerusi hantaran di Instagram Story, Siti telah berkongsi berita gembira tersebut ketika dia sedang bercuti bersama keluarganya di negara itu.

Sekadar info, sepanjang kerjayanya, lagu-lagu Siti telah dirakamkan semula oleh artis-artis lain, termasuk single tradisional Melayu pertamanya, Cindai yang dirakam semula dalam versi Cina oleh Chien Bai Hui, seorang penyanyi Cina, dengan turut merakamkan semula Bukan Cinta Biasa dan Tirai Semalam.

Datuk Siti Nurhaliza beli rumah pertama di Dubai, siap tayang lagi suasana dalam rumah buat netizen tergamam

Alhamdullilah

Malah, penyanyi itu juga sempat meluahkan rasa bersyukur dan membuat housetour untuk mempamerkan keindahan pemandangan kediamannya yang berdekatan dengan sebuah pantai.

Alhamdulillah, home sweet home, tulisnya.

Dalam perkongsian tersebut, kedua-dua cahaya matanya, Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa turut kelihatan sangat teruja ketika tiba di rumah agam mereka itu.

Antara Reaksi Orang Ramai

Alhamdulillah rezeki. Moga kita juga diberikan rezeki yg baik. Elok juga beli rumah buat aset.

Dia memang layak, dia kerja keras dari dia muda lagi.

Alhamdulillah rezeki dia tahniah memang dia kaya pun mampu respek. Kaya pun dia tak tunjuk dia kaya tetap h.umble anak pun macam tu. Yang penting dia cukup duit beli kain dan sopan.

Selain itu, anak tirinya, Asyraf Khalid turut meluahkan rasa bangganya dengan kejayaan yang telah dicapai oleh penyanyi tersohor tanah air itu menerusi sebuah perkongsian di Igs.

Malah, Asyraf turut terinspirasi dengan pencapaian ibu tirinya itu dan berharap agar dirinya memiliki kejayaan yang sama suatu hari nanti.

@jeppwaksalam #sitinurhaliza @Siti Nurhaliza beli rumah di #dubai… klau betul la itu rumahnye… korang tengok la harga rumahnye.. STARTING PRICE JE dah RM 2 #juta utk rumah 1 bilik.. paling mahal dah hampir RM 8 juta 🙀🙀🙀 tpi klau salah, aku mint maaf.. tpi bentuk dia mcm sama je 😬😬😬 info di hujung #video ♬ Tabtaba – Fairuz Band

Baca Lagi:
“Rasa macam tiada seurat benang kat badan bila keluar rumah” – Zila Bakarin
Taman tema air Bertam tak sampai sebulan beroperasi dah diarah tutup
Pernah bergelar isteri Azri Iskandar, lepas cerai, tak sangka begini kehidupan Ellie Suriaty

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *