Anak kucing menangis setiap malam di hadapan foto pemiliknya yang sudah meninggal, berharap dia dapat memeluknya

Anak kucing menangis setiap malam di hadapan foto pemiliknya yang sudah meninggal, berharap dia dapat memeluknya

Anak kucing menangis setiap malam di hadapan foto pemiliknya yang sudah meninggal, berharap dia dapat memeluknya. Seekor anak kucing yang kecewa selepas kematian pemiliknya mempunyai reaksi yang paling menyentuh hati apabila dia melihat fotonya. Sikapnya mula diulang setiap malam, membuatkan keluarganya berduka.

Kesetiaan anjing yang tidak diragukan kepada pemiliknya telah lama diperkatakan. Walaupun pemiliknya lalai atau menganiaya, yang berbulu nampaknya sentiasa bersyukur dengan cebisan perhatian yang diberikan dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mereka.

Tetapi ternyata bukan hanya anjing yang mempunyai semangat setia seperti itu, di Thailand terdapat seekor anak kucing yang kesetiaannya membuat semua orang di antara web bergembira.

Anak kucing itu menangis setiap malam di hadapan foto pemiliknya yang telah meninggal dunia.

Anak kucing menangis setiap malam di hadapan foto pemiliknya yang sudah meninggal, berharap dia dapat memeluknya

Melalui Facebook, pengguna Rong Servic mendedahkan apa yang berlaku beberapa minggu lalu di rumahnya dan melibatkan anak kucing oren kesayangannya. Ternyata lelaki ini kehilangan isterinya baru-baru ini dan bukan sahaja dia menanggung kesakitan, tetapi kucing malang itu juga.

Haiwan peliharaan keluarga itu sudah biasa dengan wanita Asia yang membawanya tidur setiap malam dan menemaninya sebelum dia tertidur dalam pelukan Morpheus.

Ritual lembut ini adalah apa yang ibu lakukan dengan anak-anak mereka, jadi tidak hairanlah kucing itu sangat menyedari ketiadaan manusia yang dicintainya.

Budak berbulu itu benar-benar menjadi yatim piatu dan hatinya tidak dapat menahan kesakitan.

Anak kucing menangis setiap malam di hadapan foto pemiliknya yang sudah meninggal, berharap dia dapat memeluknya

Bagi Rong adalah jelas bahawa haiwan kecil itu merasakan pemergiannya dengan sempurna dan lebih-lebih lagi, dia merinduinya dan tahu bahawa dia tidak akan kembali. Itulah sebabnya dia telah membangunkan mania yang menakjubkan, yang telah menghancurkan hatinya dan hati semua orang yang mengetahui kisah itu.

Setiap malam, anak kucing oren ini menghampiri bilik di mana gambar pemiliknya yang telah meninggal dunia berehat.

Nampaknya kini kucing yang pergi mengucapkan selamat malam kepada wanita yang telah meninggal dunia, seolah-olah dia tahu bahawa penyatuan dan cinta mereka melangkaui kematian. Dan bahawa dari akhirat, dia akan tahu betapa dia masih mencintainya.

Adegan itu tidak gagal untuk menyentuh hati semua orang.

Anak kucing menangis setiap malam di hadapan foto pemiliknya yang sudah meninggal, berharap dia dapat memeluknya

Terkejut dan patah hati, Rong memutuskan untuk mengambil gambarnya salah satu daripada banyak malam apabila kucing orennya kekal sedih di hadapan potret itu dan berkongsinya di Facebook.

“Kucing saya suka melihat gambar ibunya, dia menghabiskan beberapa jam sehari di hadapan gambar itu,” tulisnya di dindingnya.

Episod tragis dalam hidupnya menjelaskan kepada pemiliknya tentang isi hati kucing itu.

Ibu kucing itu meninggal dunia akibat penyakit kongenital dan bukan dia seorang sahaja yang dilanda ketiadaan, lelaki itu juga tidak mengatasi pemergian dan berlindung dengan haiwan peliharaannya.

“Tak apa nak, awak masih boleh hidup dua lagi awak dengan saya dan semuanya akan baik-baik saja. Suatu hari nanti anda akan bertemu dan anda akan bersama selama-lamanya,” tulis pengguna itu.

Ibu kepada anak kucing ini tidak akan dapat kembali dan pastinya haiwan peliharaan yang setia itu akan mengulangi setiap malam kunjungan ke potret tersebut, dengan harapan suatu hari nanti akan menerima pelukan yang biasa diberikan wanita itu kepadanya.

Bolehkah ada contoh lain cinta tanpa syarat yang dapat dirasai dan kuat? Felines juga kawan baik manusia, dan mana-mana makhluk yang manusia tahu bagaimana untuk memenangi hatinya.

Walaupun imej itu benar-benar menyayat hati, mereka bercakap tentang cinta dan pengabdian yang mendalam yang mana si mati merawat kucingnya. Ia sesuatu yang patut dipuji dan ditiru.

Kasih sayang dan kesetiaan yang juga dimiliki anak kucing terhadap pemiliknya adalah sesuatu yang mengagumkan. Kami berharap kucing ini akan segera mendapat keselesaan yang dia perlukan.

Baca Lagi:
Kes Ganja: Hakim sebulat suara ketepikan hukuman penjara kepada Farid Kamil
Rumah mewah milik bekas menteri atas bukit di Shah Alam bakal dijual pada harga RM17 juta
Tular pasangan ini hidup bahagia bersama walaupun beza umur 32 tahun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *